miercuri, 3 aprilie 2013

Notă introductivă


Salut!
Numele meu este Eduard și pentru că statusurile mele de pe facebook au primit de multe ori “critical acclaim” ȋnsoțite deseori de ȋndemnul să-mi fac un blog ( not sure dacă v-ați săturat de mine și de spam-ul meu, sau dacă blogging-ul este un sfat bun) am decis ca ȋntr-un sfârșit să-mi ȋncep și  eu cariera asta de “blogger”. ..Pe această pagină ȋmi voi scrie gândurile care pe facebook ar depăși limita bunului simț din punctul de vedere al lungimii textului. 
De ce scriu statusuri lungi și ȋmi bat capul? Pentru că la cât de multe lucruri bizare se ȋntâmplă pe meleagurile noastre, simt nevoia să ȋmi exprim părerile și să văd cât de mulți oameni mi le ȋmpărtășesc… E, dacă vreți, un sondaj de opinie. Și mă bucur să văd că-s mulți cei care gândesc la fel ca mine; acest fapt este ȋmbucurător, mai ales că eu sunt o fire mai sociabilă căreia ȋi place să vorbească cu lumea și să ȋmpartă gânduri și opinii.
Aștept, ca și pe facebook, criticile voastre atât pozitive, cât și negative.
O seară plăcută, toate cele bune! 

Un comentariu: